czwartek, 15 czerwca 2017

WAKACJE Z EXPERTSCHOOL


EXPERTSCHOOL nie spoczywa na laurach. Wprawdzie nadchodzą wakacje, ale my nie będziemy odpoczywać :) Dlaczego? Bo miesiące wakacyjne to doskonała okazja, aby nasi obecni i przyszli słuchacze nadgonili zaległości lub wykorzystali ten czas na przyspieszony kurs i tym samym podniesienie swojego poziomu językowego, wzbogacenie słownictwa i wypełnienie luk gramatycznych. W miłej atmosferze, w małych grupach i ze wspaniałymi lektorami nauka języka będzie sprawiać więcej przyjemności a w efekcie przyniesie zadowolenie i satysfakcję. 
Oferujemy zajęcia wakacyjne w lipcu, w sierpniu i we wrześniu. Uczymy się w cyklu miesięcznym w wymiarze 48 godzin lub 36 godzin. 
Cena naszych kursów jest bardzo atrakcyjna - za kurs 48- godzinny 395,00 zł / za kurs 36- godzinny 295,00 zł. 
Zdarza się jednak, że nasi słuchacze są mimo lata bardzo zapracowani i nie są w stanie uczestniczyć w zajęciach grupowych - dlatego w ofercie naszej szkoły znajdziecie Państwo także coś dla siebie - zajęcia indywidualne. 
Nasza szkoła mieści się w samym centrum - przy Placu Wolności 12 (wejście od ulicy Pomorskiej). Lokalizacja jest więc także naszym plusem. 
Przy zapisie na kurs wakacyjny otrzymacie Państwo atrakcyjny rabat (20%) na kurs roczny. 
Aby zapoznać się ze szczegółami zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w naszej szkole. Odpowiemy także telefonicznie na wszelkie pytania. 
Zapraszamy :)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy wyjazd jeśli ma on służyć naszemu wypoczynkowi jest wart uwagi. Tym bardziej, że przecież wtedy odpoczywamy i regenerujemy siły na dalsze działania. Ja jeszcze przed wyjazdem wykupuję sobie i mojej rodzinie ubezpieczenie turystyczne https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-turystyczne/ które przecież nie kosztuje dużo, a skutecznie chroni nas w razie wypadków czy innych incydentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mowa o ubezpieczeniach to też jestem za jak najbardziej, kwestia wybrania najbardziej korzystnego. Ta oferta https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie dotyczy ubezpieczenia na życie. A pakiet może obejmować też bliskich, to też ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając ofertę szkoły językowej https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kursy-indywidualne/ , również dochodzę do wniosku że indywidualny kurs to najlepszy wariant. Bynajmniej dla mnie. Nikt nie przeszkadza, ale również taki kurs będzie wymagał ode mnie dużo więcej pracy i zaangażowania. Uwaga lektora będzie tylko na mnie skupiona. Mi zależy na skutecznej nauce języka.

    OdpowiedzUsuń
  5. I potem można rzucić wszystko, wsiąść w samochód (ubezpieczony! https://ubezpieczamy-auto.pl/) i podbijać świat, do niedawna niedostępny, bo z blokadą językową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja nigdy na takich wakacjach nie byłam i jestem wręcz przekonana, że zdecydowanie najlepiej się wypoczywa poprzez relaks. Jak dla mnie doskonałą sprawą jest odwiedzanie ośrodka https://lazurowybrzeg.pl/ i zawsze takie wakacje nad morzem muszą być udane.

    OdpowiedzUsuń